Екстериторіальний принцип: сучасний підхід в обслуговуванні
Пенсійний фонд України приділяє максимум уваги питанням обслуговування громадян. Переважну частину послуг люди можуть отримати дистанційно: через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України або за допомогою мобільного застосунку “Пенсійний фонд”.
Якщо ж відсутня можливість скористатися електронними сервісами і є потреба відвідати Фонд особисто, зробити це можна там, де ближче, зручніше чи доступніше з погляду облаштування приміщень.
Відвідувач на власний розсуд може обрати сервісний центр, де бажає отримати ту чи іншу послугу.
До будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України можна звернутись з питань:
– призначення / перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;
– зміни способу виплати;
– поновлення / припинення призначених сум виплат;
– переведення виплат за новим місцем проживання;
– консультацій та роз’яснень діючого законодавства;
– видачі довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку;
– видачі пенсійних посвідчень;
– надання відомостей з реєстру застрахованих осіб;
– оформлення допомоги на поховання тощо.