Седнівська селищна рада Чернігівського району Чернігівської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади : - начальника Фінансового відділу Седнівської селищної ради
Затверджено Розпорядженням
№ 72 від 18 березня 2021 року
«Про оголошення конкурсу на
заміщення вакантної посади
начальника Фінансового
відділу Седнівської селищної
ради»
До участі у конкурсі запрошуються
На посаду начальника Фінансового відділу Седнівської селищної ради - громадяни України з вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, які досконало володіють державною мовою, мають навички роботи з комп’ютерною технікою, зі стажем роботи в органах місцевого самоврядування не менше двох років.
До конкурсної комісії необхідно подати заяву, особову картку (форма П-2ДС), копію документа про освіту, копії паспорта та військового квитка (для військовозобов’язаних), копію реєстраційного номера облікової картки платника податків, 2 фотокартки (4х6 см).
Також особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» за минулий рік шляхом заповнення відповідних форм на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції з використанням програмних засобів Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надається головним бухгалтером селищної ради .
Термін подання документів: 30 календарних днів, з дня опублікування оголошення на офіційному веб-сайті селищної ради (по 16.04.2021 року включно).
Адреса: вул.Я.Лизогуба,21, смт. Седнів, Чернігівського району, Чернігівської області
Телефон для довідок: +380 (0462) 682731